Mogłoby się wydawać, że skuteczna promocja w sieci zarezerwowana jest wyłącznie dla firm, które posiadają duży budżet. Nic bardziej mylnego – niskim kosztem możemy zwiększyć widoczność naszej firmy w internecie, co bezpośrednio przekłada się na wyższy zysk z działalności. Im więcej osób odwiedzi naszą witrynę, tym większa szansa na wzrost sprzedaży.

Stopka mailowa
Adres naszej strony powinniśmy linkować wszędzie, gdzie tylko możemy. Oczywiście w tym temacie musimy wykazać się zdrowym rozsądkiem, gdyż w innym przypadku nasze wiadomości, czy też wpisy mogą zostać wrzucone do spamu. Odnośnik warto jednak wstawić w stopce mailowej, czy też na forum (o ile tylko regulamin tego nie zabrania). Taka reklama firmy w internecie nie generuje żadnych dodatkowych kosztów.

Blog firmowy
Firmy prowadzące blogi mogą w prosty i szybki sposób zbudować swój wizerunek. Możemy umieszczać tutaj wpisy bezpośrednio dotyczące przedsiębiorstwa lub artykuły powiązane z daną branżą. Wszystko zależy od nas. Dobrą opcją jest stworzenie również wizytówek w katalogach lokalnych. Pozwalają one pozyskać sporą ilość potencjalnych klientów z wskazanego przez nas regionu.